Наша компанія здійснює обмін і повернення  згідно законодавства України, зокрема Закону України “Про захист прав споживачів”, згідно з яким покупець має право повернути або обміняти товар належної якості протягом 14 днів з дня його отримання. Товари неналежної якості підлягають обміну або поверненню протягом гарантійного сроку.

Умови повернення або обміну товарів належної якості:

- меблі і аксесуари не були у вжитку і не втратили свій товарний вигляд, не мають пошкоджень: відколи, подряпини, потертості.

- меблі не збиралися і не встановлювалися, збережена цілісність упаковки і тари.

- збережені всі ярлики, цінники, маркування та інструкції.

Покупець має право повернути або обміняти товар неналежної якості, якщо він не відповідає характеристикам та інформації, що вказана на сайті (інша модель, колір, комплектація), або ж має недоліки/брак.
Товари неналежної якості підлягають обміну або поверненню протягом гарантійного сроку.

Для оформлення обміну/повернення:

  1. Потрібно зв'язатися з нами будь яким способом, вказаним на сторінці Контактна Інформація та вказати причину обміну/повернення
  2. Після чого, потрібно відправити товар поштовим перевізником Нова Пошта. 
    Реквізити для відправки:
    Бусел Ігор Іванович
    +380686874644
    Волинська обл, с. Липини вул Колгоспна 3, індекс 45601
    Відділення пошти №1

     

Доставка товару належної якості відбувається коштом покупця, але якщо товар неналежної якості, тоді продавець повинен компенсувати покупцю транспортні витрати. 

Повернення грошових коштів покупцеві, термін відправки товару у разі обміну:

Згідно із законодавством, при поверненні товару розрахунки з покупцем проводяться виходячи з вартості товару на момент купівлі. Гроші за товар, оплачений безготівковим розрахунком, будуть повернуті тим самим способом платнику протягом 7 днів. Якщо товар був придбаний за готівку, повернення коштів відбувається протягом 7 днів зручним для покупця способом, вказаним ним при зверненні. 
Відправка товару у випадку обміну проводяться протягом 7 днів з моменту отримання товару від покупця.

 

Гарантійний термін встановлюється виробником.
Гарантійне обслуговування здійснюється при пред’явленні Покупцем чека або накладної та дотриманні правил установки, експлуатації меблів. 

Гарантія не розповсюджується якщо:

– механічні пошкодження сталися з вини Замовника

– пошкодження внаслідок неправильного монтажу і експлуатацієї меблів

– пошкодження в результаті зміни конструкції, перевантаження або – використання меблів не за призначенням